fbpx

Handelsbetingelser

Disse betingelser gælder for websitet grejboksen.dk, de abonnementer der tilbydes på denne hjemmeside, de produkter der leveres i henhold til abonnementer og øvrige produkter, der tilbydes på websitet. Ved køb af kasser på Grejboksen.dk (herefter benævnt GB), accepterer du vilkårene og indvilliger i at være følge dem.

 

1. Oplysninger om os

Unboxed I/S
Oldenborggade 10, 3. tv
2300 København S
CVR-nr: 415 005 73
Telefon: 23 – 66 – 64 – 78
admin@grejboksen.dk

1.1 Konceptet

GB er en abonnementsløsning, hvor du hver måned får tilsendt en kasse med fiskegrej.

Endvidere får medlemmer adgang til vores fordelsklub, hvor medlemmer kan få unikke rabatter og tilbud på diverse services på vores hjemmeside.

 

2. Betaling & priser

Ved indgåelse af dit abonnement på Grejboksen accepterer du at betale den månedlige abonnementspris af din ønskede kasse, indtil abonnementet opsiges.

Ved køb giver du automatisk GB lov til løbende, at trække abonnementsbeløbet fra dit kredit- eller betalingskort uden yderligere godkendelse. Abonnementsbeløbet trækkes automatisk fra dit betalingskort hver måned på den dag, hvor du i sin tid oprettede dig som medlem. Vi trækker pengene samme dag, som du bestiller din første kasse. Du kan nå at fortryde samt få dine penge tilbage – se betingelserne længere nede.

Hvis Grejboksens indhold bliver udsolgt eller vi ikke når at få varer hjem, forbeholder vi os retten til ikke at levere den månedlige pakke. Der vil i så fald ikke blive betalt noget abonnementsgebyr for den pågældende måned.

Grejboksen.dk modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro.

Hjemmesiden bruger kun danske kroner til betaling og vi sender også kun til adresser inden for Danmark.

GB benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Når du har bestilt en kasse hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Kvitteringen sendes til den opgivede e-mail adresse. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

2.2 Priser

Gældende priser, gebyrer og fragtomkostninger, er til enhver tid angivet på Grejboksen.dk. Der tages forbehold for trykfejl. Alle priser er inklusiv moms.

Prisen for et abonnement består af den valgte abonnementspris ved tilmeldning. De priser, der er gældende for dit abonnement, fremgår i den mail du modtager ved bestilling.

Vi forbeholder os ret til at ændre evt. priser og forsendelsesomkostninger.

Du er bundet af de priser, der gælder på det tidspunkt, du har tegnet dit abonnement – med mindre vi giver dig besked om prisændringer, og du ikke inden for 20 dage fra den dato, hvor meddelelsen er sendt, meddeler, at du ikke accepterer sådanne ændrede vilkår.

Herved vil abonnementet blive opfattet som opsagt.

 

3. Levering

Vi sender Grejboksen ud med DAO365 den 10. i hver måned, når vi har pakket dem færdigt. Leveringstiden er derefter ca. 2-4 hverdage.

Når du bestiller din første boks, så sender vi dig din velkomstboks med det samme. Herefter sendes de månedlige bokse d. 10. i hver måned, såfremt denne falder på en hverdag.

Leveringsområde: Vi leverer kun kasser indenfor Danmark.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

 

4. Opsigelse & returnering

For at opsige dit abonnement hos Grejboksen, bedes du logge ind på din medlemsside, hvor du kan opsige. Opsigelse kan ske når som helst, dog kan vi ikke annullere eller refundere allerede afsendte Grejbokse. Du kan også skrive til admin@grejboksen.dk.

VIGTIGT: Opsiger du dit abonnement efter d. 25. i måneden, træder opsigelsen først i kraft fra den efterfølgende måned. For eksempel hvis du opsiger dit abonnement 25. april, så vil du stadig modtage og betale for kassen, der ankommer i midt maj. Men derefter kommer der ikke flere. Derfor bør du ikke vente med at opsige, hvis du ønsker at komme ud af dit medlemskab hurtigt.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Har du udfordringer med at opsige, så send os en mail på admin@grejboksen.dk.

4.1 Returnering

Du kan som kunde ved GB sende kassen retur indenfor 14 dage efter modtagelse af din Grejboks.

Kassen skal returneres i ubrugt og ubeskadiget stand. Det er dig som kunde, der dækker fragten, hvis du ønsker at returnere kassen. Du er ansvarlig for kassen, indtil den er kommet retur til os (på adressen noteret øverst på denne side).

Vi anbefaler derfor, at du sender kassen retur som pakke, da den er dækket af Post Danmarks forsikring. Vi tilbagebetaler beløbet for kassen, når vi har modtaget den i ubrugt og ubeskadiget stand.

Hvis kassen ved modtagelse vurderes af GB til, at varen er brugt eller beskadiget, kan du blive pålagt at betale for værdiforringelsen. Det er GB, der i første omgang fastslår, om varen er forringet, og hvad varen kan sælges for til andre forbrugere, i den tilstand den har.

Returneringsadressen er: Unboxed I/S, Oldenborggade 10, 3.tv, 23oo København S. HUSK at skrive dit navn og adresse, da vi ellers ikke kan se, hvem der har returneret varen.

Du kan ikke fortryde dit køb blot ved at nægte at modtage din vare uden samtidig at have givet os tydelig meddelelse om dette.

4.2 Ikke afhentet vare

Hvis en vare ikke afhentes i den pågældende pakkeshop, kan denne erhverves igen, såfremt kunden selv afhenter varen hos GBs adresse eller betaler for at få den tilsendt endnu engang. Dette vil typisk koste 50 kr. og kan indbetales forud for fremsendelse. Skriv til os på admin@grejboksen.dk for at få dette arrangeret.

 

5. Proceduren for fornyelse og sletning af kortnummer

Hvis det eksisterende kort ikke længere er gyldigt, kan der ikke trækkes yderligere betalinger og abonnementet stopper dermed. Ved at lægge en ny abonnementsordre med gyldigt betalingskort, kan et nyt abonnement købes. Dette kan fint ske med samme brugerkonto, som købte det oprindelige abonnement.

 

6. Oplysning om kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

For at sikre abonnementsbetalingernes gennemførsel og dermed levering af ordren, er det op til kunden at sørge for, at kortet er aktivt. Hvis betalingskortet er udløbet eller bortkommet, kan der oprettes en ny abonnementsordre, med et nyt betalingskort. Det gamle abonnement stopper automatisk ved udløb af ordren.

 

7. Oplysning om kriterierne for at gennemføre træk på kundens kortnummer

Der gennemføres træk på kundens betalingskortnummer i overenstemmelse med det beløb og den periode, der blev valgt under tegnelse af abonnementsaftalen. Der kan aldrig trækkes mere end det angivne beløb (prisen).

Ved gennemførelse af abonnementsbetaling sendes der en e-mail med kvittering for betalingen.

 

8. Reklamation

GB kontrollerer alle varer inden afsendelse. Hvis et produkt fra Grejboksen er defekt, kan du klage over produktet indenfor 14 dage og få information om, hvordan du returnerer produktet. Når du køber et produkt fra GB har du 12 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Produktet kan returneres til vores adresse. HUSK at skrive dit navn, adresse, da vi ellers ikke kan se, hvem der har returneret kassen.

9. Ændringer af betingelser

GB kan til enhver tid foretage tilføjelser eller ændringer til disse vilkår. Du er bundet af de priser, der gælder på det tidspunkt, du har tegnet dit abonnement, med mindre vi giver dig besked om prisændringer, og du ikke inden for 20 dage fra den dato, hvor meddelelsen er sendt meddeler, at du ikke accepterer sådanne ændrede vilkår. Herved vil abonnementet blive opfattet som opsagt.

 

10. Personoplysninger

Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart med mindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil, og vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering, køb eller deltagelse i en undersøgelse m.v.

Her indsamles oplysninger om navn, adresse, postnummer, e-mail, køn, alder, interesser, holdninger og kendskab til forskellige emner. Personoplysninger bruges til, at gennemføre det køb eller den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med.

Oplysningerne bruges derudover til at få større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet. Denne brug kan bl.a. omfatte undersøgelser og analyser, der er rettet mod en forbedring af vore produkter, tjenester og teknologier, samt visning af indhold og reklamer, der er tilpasset dine interesser og hobbyer.

 

11. Beskyttelse af dine oplysninger

Ifølge persondataloven skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Når du betaler med betalingskort, betaler du via. et sikkert betalingsvindue fra Stripe. Alt er krypteret og vi har ikke adgang til dine betalingsinformationer.

Vi gemmer dine personlige oplysninger på computere med begrænset adgang, som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger.

Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

 

12. Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

13. Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: mail@livingbox.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

 

14. Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
– Bestilt den (*)/modtaget den (*)
– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dato

© 2020 Grejboksen